tirsdag 1. april 2008

Glad, nå!

Jippi!! I dag ble jeg utrolig glad! Ting ti er nemlig musikk, og som de som kjenner meg vet, og alle andre må ha gjettet, er jeg fryktelig opptatt av musikk. Stor var sorgen da vi i fjor (eller når det egentlig var) ikke lenger kunne bruke Pandora i heimen. Vi hadde laget flere fine radiokanaler som vi hørte på hver dag.

Men hva ser jeg når jeg åpner Last FM i dagens oppgave? Den ligner! Er enda kulere, til og med, her får jeg faktisk HØRE akkurat den artisten jeg taster inn navnet på (i pandora fikk man bare de som lignet), samt masse andre gøyale låter som ligner mine favoritter. Akkurat nå har jeg på musikk med tag'en "metal" i bakgrunnen, den skal nok få stå på en stund tenker jeg, mens jeg lager min egen profil, med bilde og greier. Her er jo metallmusikk i alle former og sjangre. Fine bråkemusikken. [......] har visst vært helt borte vekk en stund her nå, men det var bare fordi det ene tok det andre og jeg gikk meg vill i deilige synthpoplåter fra 80-tallet! Og apropos både metal og 80-tall, (jatakk begge deler): Marilyn Mansons versjon av "Personal Jesus" er en av mine favoritter!!

Ingen kommentarer: