tirsdag 29. januar 2008

Vidunderlige nye verden!

Kanskje jeg i løpet av våren løser mysteriet: Hvorfor mine to håpefulle gjerne skulle emigrert til World of Warcraft? En ting er sikkert: Vi skal gjennomgå "23 ting". Ting 1 er litt teori om Web 2.0. Dette er termer som det siste året har svirret i min bransje, uten at jeg kan si jeg har vært riktig inneforstått med hva det hele dreier seg om. I dag har jeg lært at begrepet første gang ble brukt på O`Reillys Mediakonferanse i 2004, og at det vi nå kaller Web 2.0 er dynamisk, sosialt og fullt av interaktive muligheter. (Som jeg vil kunne mye, mye mer om allerede før vi stiller klokka til sommertid i år!)

Ting 2 er rett og slett å lage sin egen blogg. Og det var jo ingen sak?

2 kommentarer:

Skorpionkvinnen sa...

Lekkert, lekkert! Og veldig søtt bambibilde!

Heidis 23 Ting sa...

Flott! Du er godt i gang. Sprekt med svart bakgrunn! Fortsett slik :) Hilsen Heidi